čtvrtek 29. května 2008

Div světa dokončen






Dnes v 03:57 dokončila Jižní unie div světa.






8 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Gratuluji celé JU k vítězství. Bylo nám ctí, že jsme se jako nejmenší aliance (- B B -) mohli zapojit do stavby DS. Byli jsme kapka v moři, ale snad i ta naše troška obilí pomohla chránit vojsko v divu před smrtí hladem, aby ho mohlo statečně bránit. Někteří členové ally to v závěru vzdali, ale ostatní se snažili posílat obilí ze všech sil :). Odměnou nám bylo sledovat dění okolo stavby divu, pozorovat boje velkých bojovníků, žasli jsme nad velikostí armád a obdivovali sehranost a organizovanost celé JU.
Všichni jsme začínali hrát až kolem vánoc, neměli jsme tedy tolik času vyrůst v udatné bojovníky Vašeho formátu. Ale snažili jsme se. Dík za to patří zejména našemu sousedovi sedlákuKrkovičkovi, v jehož stínu jsme rostli a budovali své vesničky. Občas nás poctil návštěvou, odnesl nějaké suroviny, jednoho dne taky se slovy „Hele Punto tvou vesnici proste potrebuji“ zmizel s mou Kuličkou ;(. Ale budiž mu ke cti, že nás nenavštěvoval příliš často a zbytečně nebořil, takže jsme měli dost prostoru na vlastní rozvoj.
Děkujeme za krásný závěr hry

Za ally - B B - Punta15

Anonymní řekl(a)...

Gratulace, hodne hracu si urcite oddychlo. Dobra prace.
Bylo mi cti posilat mych par vojaku a obili na div JU. Priznam se, ze jsem vubec nepremyslel nad tim, ze by to mohl byt vitezny div :).

Diky,
Peytl von A-N-S

Anonymní řekl(a)...

GRATULUJI JK

Bylo to zasloužené vítězství a jsem ráda, že to byl JIH, který jste reprezentovali :-)

Jarin (Artemisska)

Anonymní řekl(a)...

Bylo mi s váma fajn a těším se někdy přístě, nyní již hraji na s1 .com, možná se příště potkáme zase na nějakém z dalších S7 CZ...
Díky za podpory a doufám, že i já jsem byl trochu nápomocen.

Vikino, JK2

Anonymní řekl(a)...

Ve vitezstvi jsem veril od chvile, co se dala JU dohromady, vznikl tak celek srovnatelny s K+A, ale situace se pak vyvinula zcela jinak, nebylo to mozne porovnat :)

Za mou virou stalo zjisteni, jak "vedecky" je pristup vudcu JK ke hre, jak dokazi byt precizni a dukladni pri utocich, coz couda22 s Aurelianem predvedli behem podzimnich mesicu aliancim, ze kterych CoT vznikla.

Diky chlapci, veril jsem vam, ze to dokazete, byla radost si s vami zahrat.

Zuzika 2

Anonymní řekl(a)...

musím si přidat také pár řádků, od začátku hry jsem zeměnil čtyři aliance, vždy když se už to začínalo slibně rozvíjet tak někdo odešel nebo skončil a ali se prakticky rozpadla, nakonec se mi povedlo dostat do jk2 a zjistil jsem, že jsem našel konečně druhý domov :-), když se začalo stavět DS a byly jsme pozadu, tak mi jarmo s aurelianem tvrdili, to je v pohodě takhle je to lepší... když jsem jejich reakci četl, říkal jsem si něco o přepracování, ale dělal jsem vše jak bylo potřeba a dle pokynů... jak vidíte byla to od nich perfektní taktika a vyšlo to!!! Jsem moc rád, že jsem se mohl podílet na stavbě DS a dovolím si říci i když jsem vás zatím neviděl osobně, tak jsem získal přátele a to je asi na této hře nejdůležitější! Cthěl bych také poděkovat ostatním přátelským DS, kteří stavěli a pomáhali a i soupeři že drama bylo až do posledních hodin stavby!

lkpr

Anonymní řekl(a)...

Nejsem vůbec žádný pisálek dlouhých románů po kterých čtenářovo srdce krvácí a i kyž jsem na druhé straně barikády,chci vám...i když nerad pogratulovat k výtěztví na s7...Celou dobu jste mě pěkně štvaly,ale Travian je prostě takový.Ještě,že jsem nebyl sám komu jste lezly krkem a i já tu našel spoustu nových fajn lidí a to i díky vám :-)

s pozdravem Travis88

Unknown řekl(a)...

Ahoj. MAm pro Tebe info ohledne deni na SZ a jak to tenkrat bylo s alianci Arrakis.... resp. s jejim rozpadem. To vse byla ma pulrocni prace. Jako odplata za totalni likvidaci meho kamarada z DF-PHX.. se Stepandixem jsme pak domluvili pakt, ktery vysel. Kdyby ne, tak by bylo velmi tezke zlikvidovat Arrakis a jeji odnoze :)
vice info muzu poskytnout po mailu :)