neděle 25. května 2008

Bourání Severky

V sobotu večer dorazily jižní armády k branám Severky. Byly dostatečně mohutné, aby zlomily odpor obránců:

Beranidla e.ninja[Antics]

Městká zeď: ? -> 0
Tržiště: ? -> 0
Shromažďiště ? -> 0

Beranidlová pojistka Kepi2[Antics]

Velký sklad 18 -> 16

Aureliano B.[JK¹] - katapulty

Velký sklad ? -> 0
Velký sklad ? -> 0

rafík[JK¹] si poničil velkou sýpku

Velká sýpka 18 -> 7

SedlákKrkovička rovněž katapulty

Velký sklad: ? -> 0

Levely zničených skladů neznám, protože jsem tu včera večer nebyl, takže jsem nesledoval pokles populace. Není to ani příliš důležité, škody byly velké a náskok byl značný už před bouráním.

7 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Já když koukám na tu římanskou armádu z antics, tak mne napadá ... a stálo klikání to za to? :)

Pro7

Anonymní řekl(a)...

Presne jsi to vystihl :) Nastesti jsou tu i jiny cvoci, co na tom jsou jeste hur :D

e.ninja

Anonymní řekl(a)...

Mohli jsme tusit, ze nebudeme mit soupere? Ze stahne gatata pred brodem? :-D

spartik

Anonymní řekl(a)...

No ja tim spis myslel, ze urcite jsou tu blazni co klikali dyl dyl nez ja :)

e.ninja

Anonymní řekl(a)...

Spartik - ber to z tý horší stránky :) My jsme na to stahování měli lidi - a každej se na tu show běžel podívat. Po vás ani pes neštěkne :)))

Pro7

P.S: Hlavně se prosím nikdo neuražte :))

Anonymní řekl(a)...

jj show to byla.

Trochu mne u vas prekvapilo, ze jste se nedrzeli zlateho pravidla "zatloukat, zatloukat a jeste jednou zatloukat".

jinak mas pravdu, nestekne po nas ani pes.. po nikom casem nestekne, ani po vas ani po JU po nikom. Dulezite je to dokoncit an urovni, jit se nekam poradne srazit a uzit si to. :-) U piva rozebrat nesmrtelnost brouka a tak na to cele zapomenout :-)

moc se tesim.

spartik

Anonymní řekl(a)...

Já nevím z jakýho prstu si Travian Team to moje "přiznání" vycucal, ale nikdy jsem nenapsal, že bych používal jakýkoliv skript :) To ostatní :))

Ale pravdou je, že když už jsem to rušil, tak jsem si pohrával s myšlenkou poslat na někoho těch +24000 imperiánů po jednom :))

Pro7