pondělí 28. dubna 2008

Jmeno divu

Zdravím,
jak jste si všimli, někteří konkurenti už započali se stavbou divu. Časem se k nim připojíme, zbývá ještě rozhodnout, pod jakým názvem bude shlížet div na krajinu Jižní unie. Své návrhy pište prosím do komentářů.

Děkuji aureliano

22 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

hora říp praotce Čecha, babylon nebo Olymp

Anonymní řekl(a)...

jelikoz jsme Jizni Unie, tak co takhle ho nazvat "South park"?
Borg

Anonymní řekl(a)...

jo to je vtipne :-)))

Anonymní řekl(a)...

Vždyť to klidně může zůstat Mordor.

Anonymní řekl(a)...

South park by byl myslím nejlepší ;)

Anonymní řekl(a)...

No, s jedním spolualiančníkem jsme to již řešili. on navrhoval SNKAJTV ( Sever na kolenou, aneb jih to válí ), jenomže mě se to zdálo nějaké nemastné neslané. Co takhle dát název SNKAJTVSL ( Sever na kolenou aneb jih to válí ... s Lopatou )?

Anonymní řekl(a)...

Ja jsem pro nejaky normalni nazev, hlavne ne zadnou silenost. Docela se mi zamlouva ten "South park".
couda22

Unknown řekl(a)...

NO ja bych to nazval Orodruin a bude muj "styl" doveden k dokonalosti

Anonymní řekl(a)...

No zas jako specializaci na severní části a tak bych nedělal dělá to víc ali a ty jsou různě rozlezlý.

Anonymní řekl(a)...

Taky bych byl pro South Park ;-)
bob777

Anonymní řekl(a)...

Kdyz uz je to div, tak co treba align="south"

Anonymní řekl(a)...

Já bych navrhoval "Erebus", to je jedna z nejvyšších hor Antarktidy a poměrně známá. Víc na jih už to nejde.

(Nejvyšší hora Antarktidy je Vinson Massif (také Mount Vinson) s výškou 4 892 metrů, jenže tu asi nezná skoro nikdo -- alespoň já tedy ne dokud jsem si ji nevygooglil.)

Anonymní řekl(a)...

South Park je dobrej. Hlavne ne zadnou silenost typu omgwtfpwndlol...
Mekon

Anonymní řekl(a)...

South park je super!!!

Anonymní řekl(a)...

jí bych byl pro ten erebus

Anonymní řekl(a)...

já bych byl pro název Omfgroflmaoleaguepwndsux

Anonymní řekl(a)...

Vy jste fakt paka vypatlany :)

Anonymní řekl(a)...

"Vy jste paka vypatlany" to je ten nej navrh, co jsem tu cetl...jsem pro!
abych nebyl anonim, jako skoro vsichni predemnou, tak podpis...
jisal

Anonymní řekl(a)...

ja sem pro ten South park-je to fakt vystizny a urcite se hodne lidi zasmeje;)
pariraram

Anonymní řekl(a)...

Ne,ne,ne.Navrhuji Klášterec nad Ohří.To je totiž Mekka České republiky.

TrewSx

Anonymní řekl(a)...

je hezký tu přemýšlet nad jménem, ale neměli bychom ho začít už taky stavět, propast se zvětšuje o))

Anonymní řekl(a)...

a co takhle: NEDIV SE
nebo raději: NEDIV SVĚTAm
nebo... : NEDIV SVĚTAM

nebo... : NEDIV SE TAM

horix